29 april

Man skulle kunna tro att det var en dag i juli  idag. Läste i HP att det skulle vara 24 grader och det stämde nog.. Jag & Linan hade det mys idag på rasten samt efter skolan. Vi gick prommis, far runt halva Halmstad på cykel, fikade på ett berg o ja, njöt av sommarvärmen. Dock hade vi nog lite för varma kläder på oss.
Senare hade jag körlektion -min fjärde, och det gick faktiskt bra idag. Jag fick bromsa in från både 50 & 70 så det riktigt gnisslade om bromsarna (däcken?). Även halkan är bokad nu. Han tyckte jag var duktig för att bara kört fyra lektioner så det var roligt :) Efter körningen blev det en lite runda på stan med mamma. Jag har lagt undan två par skor som jag troligen ska inhandla! I ♥ shoes you know.
Saknar min babe... men han har kommit igång ordentlig med träningen nu vilket resulterar till mindre tid med Sara. Jaja, vill man ha en vältränad man så ^^ som han brukar säga, haha :) Förretsen. För ett tag sedan tipsade mamma mig om ett jobb, fast då i samma veva blev jag erbjuden det andra samt att det krävdes körkort, så jag tipsade bebo om att söka det. Han har gått vidare till sista gallringen nu eller vad man ska kalla det, så det är väl bara att hoppas. Ni kommer nog flina när ni får reda på vad det är för något :) om han nu får det. Hihi, baby kommer se så söööt ut isf!



Har ni märkt att jag alltid babblar för mycket?
Kaffet väntar där ner ^ (ja, jag har blivit beroende av kaffe, gillade inte ens det innan)
Ciaooooooooooooos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0