24 april

Nu är Sara glad, för det är helg! :D Tyvärr är jag jättetrött och lite hängig, men jag ska inte banga för helgens händelser så tog nyss en alvedon. Idag måste jag ner till Netto för att handla klart presenten till pappa. Måste köpa frukt, kanske lite mer kex ex. digestive och något sött. Klockan fyra ska vi ha lite mysfika här hemma med våfflor och godis. Senare i eftermiddag ska jag bege mig hem till Melanie så vi kan slå in presenten till Linnéa samt förbereda oss lite innan vi går hem till LInnéa. Folket ska ut ikväll, men jag ska inte följa med på det. Jag har ju inte fyllt 18 så kul om man får gå hem ensam när alla andra kommer in, samt att jag ska upp vid 8 imorgon och hem till pappa på frukost och även där, födelsedagsfirande. Imorgon blir det hem till Melanie igen för lite fika med tjejer först på dagen och sedan grillning på kvällen med pojkarna och så.

Kommer nog bli en trevlig helg :)
Lite plugg får vi ju dock trycka in också. Söndag?
Ha en trevlig helg gott folk! ♥
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0