01 april

Tjohoo vilket fint väder det var idag! April = vår. Nu får det vara slut med vinterjacka och vantar, banne mig! Okej, jag är förkyld och skulle cykla till skolan idag - så jag tog faktiskt vinterjackan. Sista dagen för denna säsongen, annars kommer jag att skämmas. Det var grymt mycket folk ute idag i solskenet, var nere vid Nissan & lite sånt. Jättefint & mysigt.
Haha o vet ni? När jag var påväg hem så gick jag på den vägen där gamla biblioteket låg (fredsgatan?)innan  & det stod asmycket folk utmed husväggen samt att polisen var där. Jag stannade för att kolla lite & så kom ayat i min spanska förbi. Hon berättade att det var en kvinna som kastat ner saker från sin balkong eftersom hon bråkat med sin man... Man fick alltså inte gå på den sidan av vägen pga. det. Haha. Galet!

Så övningskörde jag med mamma & ulf idag också :) det blev bara en liten runda, menmen, alltid bra med träning.
Ikväll är det massor med bra tv-program så det blir att bänka sig!

LOVE!

(jag blev inte lurad idag förresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0