Välkommen till min nya blogg!

Idag verkar vara en helt vanlig, riktigt tråkig, höstdag. Jag vaknade kl 9 (kl 8, eftersom vi ställer om klockan idag), hade dock ingen lust att gå upp när jag upptäckte det tråkiga vädret... Regn, dimma, blåst & även kallt skulle jag kunna tänka mig? Har inte vågat ge mig ut och kolla. En sådan här dag håller jag mig gärna inomhus, kolla på film, krypa upp i soffan och dricka te. Har precis börjat läsa en bok om feng shui, vilket jag tänkte fortsätta på idag. Det är egentligen till ett skolarbete, men jag tyckte det verkade skojjsigt så ska nog läsa lite i den boken idag med :) så väntar städning också...
Får glädja mig åt att jag i alla fall har höstlov!

Kommer troligen flytta över min (lilla) aktivitet från bilddagboken till min nu nya blogg istället.

/Sa®a
www.SariisC.blogg.se

Kommentarer
Postat av: nathalie

Vad kul att du också skaffat blogg nu!!

Vi får se till att läsa varandras =P

Hoppas du har det fint.

Puss / naths (som joanna säger)

2008-10-26 @ 11:02:01
URL: http://nathalieorellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0