Väla med mamma/hos Sara G

Hejhej!
Dagen började med (efter det hemska spindel-dramat), att jag och mammsen min åkte till Väla, precis som planerat :) Vi var där vid 11 och vi shoppade nästan hela dagen! Jag köpte en väst, en sjal, en mössa, en pyamas & självklart - mina älskade pärlor! Det är ett måste när man är på Väla =D Det var jättetrevligt med mamma :D:D åt supergod kinamat (nu kom jag ihåg att säga kinamat, ni som brukar mobba mig för att jag säger kinesmat) & fikade! Mamma är ju bara så bäst! <3 Hon köpte en skitsnygg kjol, typ pennkjol med knappar där fram & ett par svarta glansiga byxor. Vid halv 5-tiden drog vi in på IKEA, där mamma skulle kolla lite grejer, men vi köpte inget, så då åkte vi hem till Sara. Haha, det var väldigt svårt att hitta hit i mörkret... Det var en jätteliten avtagsväg in till huset. Vi körde fel ett par ggr, men det löste vi genom ca 10 samtal till Sara. Nästan iallafall.
Hur som helst, nu sitter jag hemma hos Sara, i hennes nya hus! Måste säga att det är riktigt fint! =D Dom har världens högsta tak & en liten, liten övervåning med ett sovrum och en toa. Supermysigt! Här är verkligen speciellt, inte som alla andra hus. Jag ska sova i eget rum och allt, hur lyxigt som helst! Det gillar vi! Har varit ute & gått med Saras hund Russo i regnet. Snacka om att jag var rädd eller... haha. Jag är så mörkrädd :$, speciellt när det är massa läskiga hus & konstiga typ traktorer o grejer :O De bor på en gård, fast inte på själva "gården-gården", utan i ett hus som ägarna till gården byggt till. Så det var läskigt där vid ladugården :(

Det jag köpte på Väla. Haha, jag köpte varma sulor till mina läderstövlar också, det glömde jag ju säga. Fråga inte varför jag tog med dem på bilden...


O så mina älskade pärlor
:* Har enormt mycket pärlor nu... Kostar röv gör det också. Men jag ska göra armband till mamma i julklapp & kanske någon mer :) Så jag var ju tvungen att köpa lite meeer (a) För er som inte upptäckt det än, så ja, jag älskar att pyssla


Nu ska vi gå och käka! Tjiiiiiiiiiiiiiiiing
/Sara & Sara (in the middle of no where)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0