Kändis look-a-like

Haha, skitkul att se vem man vilken kändis man är lik :P
Joanna visade mig denna sidan för ett tag sen, men då hade jag ju ingen blogg så passade på att göra lite nya =D jag slog på stort o varierade olika foton, gamla som nya, för att de kändisar som återkommer, fast på olika foton, sägs vara sina dubbelgångare. Gjorde massa förut med andra foton, men dom har jag inte kvar :( Hur som helst, man kan se att på foton där jag var lite yngre (vissa bilder här är asgamla!) att Jessica Simpson är med på nästan alla & även Adriana Karembeu (vem är det?) På mina nya foton var Angelina Jolie med på många (?! - yeah right - tyder på att sidan inte är tillförlitlig)
Okej, nu är jag lite ego här men det här kan ju vara kul att ha till framtiden & så ska man kunna se skillnad mellan äldre / yngre (a)


Här har ni några smakprov ;)



Ny bild på mig





Ny bild på mig (Beyonce?!)



OBBBBBBS! inget smink






Bild från somras




Gammal bild

Chirsty Turlington 86 %
Sarah Michelle Gellar 83 %
Jessica Simpson 83 %
Stacy Keibler 83 %
Adriana Karembeu 80 %
Calista Flockhart 80 %
Gisele Bundchen 80 %
Shania Twain 80 %






Asmobbad bild jag vet ;) haha den är gammal





Denna är tagen år 2006




Här har vi en av bebo också :D haha det här ser ju lite kul ut att det är så många på mig & en på honom men jag provade jättemånga bilder med honom, men nästan alla var tagna för nära så den kan typ inte läsa in eller nåt :S helt skumt . Aja, här skulle han då vara lik Ashton Kutcher. Hmmm, ine i verkligenheten iaf :O (okej, inte för att jag träffat kutcher irl men ah ni vet ;)
Tycker bebo ser lite intryckt här med tänderna, men tror det är för att bilden är så bortskalad.
Fick också upp David Beckham två ggr på... där finns ju ingen likhet överhuvudtaget :S isf är ju Ashton mer lik som är mörk iaf.. haha, weard sida ;P men kul o prova iaf




Vill du se vilken kändis du är lik? :D Klicka här
Kan vara lite svårt att hitta, fråga om ni behöver hjälp :)




Kommentarer
Postat av: Hiba

haha skiit rolig sida :D

2008-10-30 @ 23:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0