Rosa Bandet - galan

Ikväll hade mamma en kompis här på besök, rektorn på Brunnsåker, hon långa, om ni kommer ihåg? (för er som gick på Brunnsåker då) . =) Åt mammas goda paj och lite sånt gottigt. Trevligt, trevligt!
Så har jag också sysslat lite med min scrap-booking i just looove it! Älskar att pyssla! Var nere på netto & köpte lite mer material :$ Har så mycket att jag inte vet var jag ska göra av det, men jag bara längtar tills det ska användas!


& nu senare tittade jag på Rosa Bandet - galan, och gud så berörd jag blev... Hade tårarna i halsen flera gånger -lipsill! Kan inte fatta att 7000 kvinnor om året får beskedet bröstcancer & att 4 om dagen dör i det... Tänk dessutom på de berördas nära & kära. Vill inte ens tänka en sådan tanke...
Något jag dock tröstar mig med är att 3/4 kvinnor överlever...
Jag hoppas verkligen att forskningen går framåt ännu mer med hjälp av de pengar som samlats in,
så vi kan göra framtiden ännu mer ljus.
Tyvärr vann jag dock inte någon bil, men den sista bilen vann någon i Halmstad. Ångest. Jag kunde väl fått den? Haha xd


                                                          
'Let it be love forever'
/Sara

Kommentarer
Postat av: Jimi

där ja. här har man bloggat som att det har gått ett år haha.

2008-10-29 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0