Nytt utseende

Äntligen har bloggen fått ett nytt utseende! :) Det var inte det lättaste, har fått ihop det genom att testa lite, fått lite hjälp av älsklingen men även genom http://designadinblogg.se. Skitbra sida, kolla den om ni är lika dåliga som mig på det här =D Den kommer nog ändras lite sen, men för att vara min första gång är jag nöjd. Ville egentligen ha bilder på mig&bebo där uppe på den sk. headern, där jag har tre egobilder. Jag har tyvärr inga nya på mig och honom så det kändes lite tråkigt att ladda upp gamla där..., men det kommer!

Jag och mamma var iväg på lite imorse, hemligt* för allmänheten. Blev lite besviken, menmen det var väl det jag visste :( Fast sedan köpte jag nya produkter till mitt ansikte, kommer rapport om dem senare!

Nu ska jag gå & äta lunch, hungrig är man som var uppe tidigt idag IGEN! Självklart väntar det även plugg idag.. Så jävla tråkigt att behöva sitta och plugga på ett lov, men jag har asmycket i skolan de tre dagarna direkt efter lovet.

  • Svenska
  • Matte
  • Engelska
  • Ryska
  • (Alternativ medicin - feng shui), påbörjad

/S


Bloggens utseende (till framtiden, när jag ändrar igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0