Morning

Är just nu ensam hemma, vaknade dessutom kl 8 (!) idag så det är väl lunchdags för mig snart. Sitter här och har ångest för allt jag måste göra detta lovet :( Har skitmycket att plugga... Tänkte skriva färdigt antik-grekland-arbetet idag så är det klart iaf.  Jag, Joanna & Nathalie slog ihop våra arbeten (inte för att det var så mycket att slå ihop haha), så nu behöver jag bara skriva om den grekiska teatern! Känns skönt, eftersom jag har så mycket annat att plugga också.
Det blir dock inte bara plugg denna veckan, utan också en del roligt som att åka till mormor & morfar (torsdag) / till väla (fredag) med mamma, besöka sara (fredag-lördag) och gå på saras familjs inflyttningsfest (lördag) =D
Så hoppas jag att det blir någon tid med min älskling också, saknar dig redan gubben! Han har dock tenta på onsdag och resten av lovet är jag inte hemma så mycket, så vi får se när vi kan klämma in lite  tid för kärleken. Men det brukar alltid lösa sig på något sätt. :*

/S





Jag blir orolig

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0