Hos Mormor&Morfar

Kom nyss hem :) känner mig naturligtvis lika fet som jag brukar när jag har varit där. Ibland funderar jag på om mat är umgänge, iaf när det gäller min släkt. Ska det umgås så måste det ätas? Inte en sekund där man sitter ner och bara umgås utan att det innebär mat. Förstår inte den grejen... Men men xd bättre det än åt andra hållet. Dessutom så är mormor bästa kockerskan ever. Så jag har inget emot det. Om vi räknar bort viktuppgången.
Men det var jättetrevligt där idag :) älskar min mormor&morfar! -bästa

Pratade med Sara nyss också & bestämde inför imorgon! Längtar tills jag kommer dit, det ska bli jättekul :D dom har flyttat så det ska bli kul att se deras nya. & innan mamma dumpar av mig där, ska vi naturligvis ta oss en shoppingrunda på Väla ;) brukar bli inköp från panduro hobby, oftast i form av pärlor när jag är där -miiwwh längtar!

Nu ska jag snart käka pizza :D mumsmums, det var längesen!
oh wuups, måste ju packa också!

. /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0