EN SPINDEL I RESVÄSKAN!

INGET SKÄMT!!!! fyfaaaaaaan som jag skrek...
Mamma skulle upp & hämta lilla resväskan på vinden så jag kunde lägga ner min packning.

S: Tänk om dte är en spindel här i? Jag vill inte ha den väskan, gnäller*
M: Haha, dåå blir det du som går i samma kläder hela helgen?
S: Ah fyfan, aldrig att jag tar på mig kläder det legat en spindel på. Då får du köra ner på kvällen igen med en ny resväska med nya kläder, snyft*

Mamma går ner & pratar i telefon, jag ska precis stänga locket på resväskan och ser att något litet äckligt jävla skabbigt kryp kryper på väskan. Jäävlar vad jag skrek... Haha, mamma trodde att jag hade slagit mig eller något. Snabbt försökte jag stänga väskan så den inte skulle krypa in bland kläderna men buuhuu det var precis det den gjorde. Mamma sprang upp och kastade snabbt ur alla kläder och skakade resväskan.. Puuh, den kom ut. Tur att det inte var en sån jävel med långa smala ben. Då hade jag aldrig mer rört den väskan! Usch, hemska tanke.

Nu måste jag åka.. Vi är lite sena efter spindel-upptåget. Mama is waiting
/Sara


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kul att det hände nu under halloween också =P

2008-10-31 @ 16:50:46
URL: http://nathalieorellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0