Bygga naglarna

Nu har jag för andra gången byggt naglarna själv. Resultatet blir tyvärr inte lika fint som på salong, vilket man inte kan förvänta sig heller... Detta är ju mycket billigare. Man ser övergången lite mellan den byggda nageln och min egen, men när de växer ut kommer det ju till slut bara bli mina egna så då syns ingen kant :) Verkligen att rekommendera om man vill satsa på budgetpris. Lite fingerfärdighet behövs dock.


Såhär ser paketet ut, köpt på Kicks för ca 300:- så måste man köpa till en speciell sax för ca 170 :-


what u need (man kan köpa delarna var för sig också, men första gången är det nog bäst att köpa ett startpaket och senare fylla på med det som behövs)


Före


Efter




Nu ska jag hjälpa mamma med maten! Linnea fick lite strul med lägenheten så vi ska ses en annan dag. Därför gjorde jag naglarna nu i eftermiddag/ikväll istället. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Där ja. visar bilder när man bygger ihop naglarna. det var ju intressant :o

2008-10-27 @ 20:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0