Bio med bebo

Kom precis hem från bion vi skulle gå på - Step Brothers. Den var kul faktiskt =D u should see it. Har svullat pop corn som fan... Har känt mig fett onyttig denna helgen =( ångest på G? haha nessh!
& älsklingen följde mig heela vägen fram till dörren, så jag slapp känna mig rädd för otäcka odjur i min trädgård. nerdie! (a)

Nu måste jag gå & sova, för jag är bara så trött efter denna dagen. Den extra timmen tröttade ut mig, känns som det var en evighet sedan jag skrev mitt allra första blogginlägg imorse... men däremot har jag börjat på mitt feng shui-arbete lite smått & fått en hel del annat gjort som städning osv.



Du är underbar!


Sweet dreams / S .




Snubbarna i Step Brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0