Ullared

Idag var jag i Ullared med mamma & Fredrik :) Tanken var att fixa lite julklappar men det gick väl lite sådär... Hittade till mormor & morfar, ett varsitt ljus där det står en fin förtryck text om en Mormor och en Morfar. Jättesöta! Tror de blir glada för det.. är ju så svårt att köpa till dem. Funderar även på att baka något till dem, som förra året. Eftersom mormor inte orkar lika mycket som förr & stå i med maten som hon alltid gjort, är det ju en bra idé att ge kakor som de kan bjuda på då det kommer gäster. Köpte också lite grejer till Pavle men det kan jag inte skriva här in case om han läser...

Till mig själv hittade maaaassor med fina scrapbooking-saker... Var helt lyrisk där inne aså :) Ååh vad jag vill komma igång med mitt scrapbooking-album! Har material till säkert 5 st album... haha xD köpte även ett par trosor, lite småsaker, nya leggings & hårtoning. Börjar bli dags att tona om håret snart... SKA KLIPPA MIG SNART MED OCH HON FÅR TA MAX EN CENTIMETER! :*
Förresten så orkade jag inte leta så mycket efter saker, det var så sjukt mycket folk. Det brukar aldrig vara mycket folk när vi är där eftersom vi brukar åka dit på "bra tider", men en lördag då det precis varit lön och då dessutom nästan är jul är mna ju dum om man inte fattar att det är mycket folk. Vi köade faktiskt en timme in till butiken! Har aaaldrig varit med om det innan :S går alltid bara rätt in. Träffade på Joanna också :D så förvånad jag blev eller! Haha, sötnos är hon :)



Det värker det sårar

Vet inte vad jag ska ta mig till längre

Och hur jag ska hantera det

För ingenting blir rätt

Jag vill känna mig viktig för dig

Att du bryr dig

Att du ger mig respekt

De orden är som ett knivhugg i hjärtat

Du lovade att aldrig mer säga det

Du skiter i att jag mår dåligt av det

Det ska vara för mitt eget bästa

Men det är precis tvärtom

För ingenting gör mig så frustrerad och ledsen

 


 

& du din jävla pissråtta undviker jag så mycket som möjligt

you’re not a part of my life anymore

 




Missing
Puss & Kram ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0