Tiden går snabbt

Var & fikade med baby idag! Det är lika mysigt varje gång :) Självklart tog vi varsin chai latte & han tog en snickerstårta och jag en morotskaka. Vattenportens morotskaka var för söt! Lämnade lite faktiskt =/
När jag kom hem kom jag på att vi har 1 år & 10 månader idag! HUR kunde vi glömma det? Tur att vi var på en mysig fika då!

Idag är det alltså 2 månader kvar till vår tvåårsdag (jag vet inte vad vi ska hitta på då, förslag?)
MEN det är även 1 månad kvar till julafton :D, det märks ju eftersom det var så j*vla kallt idag. Hoppas vi får ett tjockt lager snö på julafton. När har det hänt förutom då man firat jul i Smålandsstenar?...


Godnatt people
Love, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0