Sweet dreams

Idag var första dagen efter lovet för min del! Var faktiskt lite bored så det var skönt att komma tillbaka och träffa alla :) få lite rutin på vardagen osv. Fick en rivstart med två prov redan idag. Först ett matteprov & sedan ett ryskaprov, som man inte kan kalla prov när det går i sann helge-anda, haha. Ne, men det var ett läxförhör kan man säga, men hans "läxförhör" innehåller alltid så mycket grammatik o sånt, så det ska kallas prov. Tycker jag.
Jag & Lovisa planerade idrotten idag idag på hålan. Det kändes skönt att få det gjort! Vi ska ha egen lektion nästa vecka - o vad blir det? GYMPA SÅKLART :D enjoy!
Efter skolan var jag enormt trött, kände mig lite hängig idag med :( .. men jag behövde byta pyamasen som jag köpte på Väla. En storlek mindre blev det & så tröjan i svart istället. Vill ju inte ha en genomskinlig tröja precis... Så har man börjat kolla lite nyårskläder faktiskt. Hittade en skitsnygg på Familia, Cassels, som finns här hemma också.. men jag vet inte. :/ kanske hittar något ännu bättre ;)
Förresten har jag nu inlett en av mina små klassiska nyttiga perioder! Sofia vet nog vad jag menar! Får föröska hålla det här fram till jul nu (början av december, julen börjar där för oss smålänningar, HAHA! :) Inte för att jag känner mig speciellt fat eller nåt, har bara känt mig så jäävla onyttig den senaste tiden. Blir verkligen illamående av det. Men bara så ni vet. Mina små nyttiga perioder innebär ingen svält ! Ooooh noo jag älskar smågodis och sånt.

ooosåå blev ju Obama blev president :b det fick vi reda på imorse. Hörde att vissa satt upp på valvaka. PALLA! Här sover vi (a)
Inte för att jag är så intresserad av politik eller kan så mycket, men jag tycker att det var rätt iaf efter det jag hört om dem. O man fattade ju typ att han skulle vinna också ^.)

Det har nu gått en VECKA sedan jag träffade bebo.. åh det är bara så jobbigt, men jag ska inte klaga. FInns de som har det värre... Men imorn kommer han hit (a) längtar :*
Sleep tight everyone!
Love Sara

Kommentarer
Postat av: nathalie

Sara.. du mailade aldrig din text som du skulle lägga in bilder i "/ Vi skulle ju maila det till Håkan idag? Börjar kännas för sent nu. Aja, vi får prata mer om det imorn :)



Ha det fint!

2008-11-06 @ 21:28:53
Postat av: Sofia

Haha jo tack "nyttighetsperiorderna" känner vi igen ;)

2008-11-10 @ 10:04:26
URL: http://soofiiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0