Snygg klädhängare

Den här gamla klädhängaren hade mamma alltid när jag var liten & även jag har haft den på mitt rum i omgångar. Har tröttnat på den flera gånger, men jag bestämde mig för att den skulle få en ny chans, så nu har den åkt ner från vinden och bott in sig i mitt rum! Väldigt praktisk är den, jag som brukar lägga fram kläder på soffan annars - som borde vara till för att sitta i!! Vi har även en likadan till, fast en man, men den har brorsan i sitt rum :)
Efter denna prylen är den verkligen stopp med saker i mitt rum, det är stort, men vad hjälper det?




Har skrivit lite på mitt feng shui-arbete idag & bara tagit det lugnt. Det är ju trots allt söndag! Skola imorn igen! Det enda positiva är att nu är det bara 5 veckor kvar till jullovet. Ngon mer än jag som längtar?
Ska plugga lite till nu tror jag, skönt att få saker gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0