OPA OPA!!!

Kommer ni ihåg "opa opa" som var ny för ca. 10 år sedan ?
Jag älskade verkligen den låten.
VEM tror ni kommer med den på mobilen idag? JO JOANNA! Åååh, vilken nostalgi jag kände!
Kommer ihåg hur galen jag var i den då den var ny. Självklart hade man ingen uppfattning om ungefär vad de sjöng och jag brukade glatt hoppa runt & sjunga "opa opa dessens såpa" hahahahha! Kommer fortfarande ihåg hur mycket Fredrik brukade skratta åt mig för det där, men jag var helt säkert på att det var så de sjöng!
Har laddat hem den & fan vad jag lyssnar :D blir helt glad av den! Får mig att tänka på den glada barndomen då allt var så bekymmerslöst.
Denna låten får mig att nästan leva mig in i känslan hur underbart det var då man var liten (inte för att det är pest nu men..) somrarna var så underbart sköna & vädret spelade ingen roll, man bara älskade allting.
Saknar det

Fick också hem en serbisk version av den här låten när jag sökte på  "opaopa"
Ceca Raznatovic - opa opa
haha så fuuul!

vilken härlig kväll jag fick nu med mina opaopa-låtar
& dessutom en VR i brevlådan!
kan det bli bättre?

Love, Sara

Förresten, grattis till tentan Pavle! Visste att du skulle klara det!



Kommentarer
Postat av: Joanna

HAHAHAHAHAHHAAH "opa opa dessens såpa"

Omg sara, kommer ALDRIG sluta mobba dig för de! Helt söt!

2008-11-27 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0