Nytt & fräscht!

Äntligen är min dator ominstallerad! Den va så jäävla seg, så det behövdes! Tack så mycket för hjälpen bebo :)
Känns så skönt när man har en utrensad area, tycker ni inte det? Typ som när man rensar ut garderoben och slänger massa gamla kläder som man inte använder, eller rensar ut lådorna från oattraktiva saker :b

Skolan var så jävla seg idag :( hade feteont i huvudet & en extrem olust att göra något, och allra minst att gå på dansen. Den var jätterolig i början av terminen men guuud va lamt det har blivit... Aja, det var väl rätt okej idag iaf. Streetdance^ Dock så är jag, som är van vid gympa, mer såhär "sträck tårna, rak i ryggen, fina rörelser"  Stelt ni vet. Är inte så avslappnad i min dans som man borde vara i vissa dansstilar. 

Efter skolan träffade jag älskade älskling. Hade saknat sönder mig ju :( Vi ska ses imon också, behöver ta igen missad tid :*  Han gick nyss hem och nu ska jag nana. ASTRÖTT! - sovit alldeles för lite de senaste dagarna!

Förresten! Första natten på ett tag som jag inte drömmer lustiga drömmar. Kommer inte ihåg något alls från inatt. Hahahah, kanske tur det !!


Sleep tight people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0