Chokladtillverkning

Jag gick ner i förådet i källaren för att hitta något roligt att pyssla med. & titta vad det blev! MIn chokladmaskin som jag fick när jag sålde jultidningar för jättemånga år sedan. xD Lite formar, en chokladmaskin som värmer upp chokladen, lite verktyg och såklart choklad. Blockchoklad är lätt att smälta, men har dock inte den bästa smaken... lite för sött




Det hela blev ett fint litet paket till bebo :* haha


Nu sitter jag här & myser med honom, han kom hit vid 6-tiden. Ikväll har vi tagit det lugnt, ätit mammas goda kyckling & umgåtts med henne, & nu håller vi på att kolla tomten är far till alla barnen... haha den filmen är så jävla sjuk, får alltid damp när jag ser den :p den brukar åka fram någon gång nu innan juletid

/Bye from Sara!



Kommentarer
Postat av: Joey

FAN VA GOTT DÅ :)

2008-11-16 @ 15:05:02
Postat av: Pavle

De var extremt goda :)ihihih

2008-11-16 @ 18:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0