Påpälsad i vinterkylan

Ah fyfan vad påpälsad jag var imorse eller! För att jag överhuvudtaget skulle acceptera att det var skola idag, behövde jag både mössa, halsduk, lovikavantar, min feta dunjacka OCH min stövlar med gosiga fleecesulor. Jag totalvägrade först att gå till skolan när jag såg det fruktansvärda vädret, men har en del frånvaro så kände att det vore till min fördel att pallra sig dit. Dessutom gör mörkret mig lite avmattad. Bara tanken på att det kommer bli ÄNNU mörkare & i ca 3 månader framöver, gör mig deprimerad. Usch. Det får vi uthärda med mycket kärlek i vinter. Hoppas baby ställer upp. ;)

Sitter i skolan nu under min "lektion" - engelska, vilket betyder no lesson.. haha. Nathalie gick nyss hem så nu blev här lite tråkigt :( Sitter & längtar till i eftermiddag, ska gå & fika med baby. Det gjorde vi alltid i början av vprt förhållande, så det är lite nostalgiskt, speciellt när man inte gjort det på länge. Ni kanske tycker det ör konstigt att jag saknar min pojkvän hela tiden trots vi varit tillsammans så längen, men vafan... måste finnas någon mer som känner sig nästan nykär fortfarande, efter nästan 2 års förhållande? Johodå, drygt 2 månader kvar till vår 2-årsdag.

Igår var det Fars Dag så jag & min brorsa var och åt pizza med pappa. =) Han fick en superfin blomma som kan blomma många ggr & ett kort. Vi ville inte köpa någon skit som inte används ändå. Lite uppskattning skadar int, speciellt på Fars Dag! 
Även Ulf fick en bok, om drinkblandningar :P så kan man ha den om man ska göra någon välkomsdrink eller så här hemma om man har fest! Så fick han en chokladkaka också! Det verkade gå hem ;) 

Nehe, nu går folket i min klass från datorsalen, får väl hänga på så det blir någon mat för min del också? =D
/Sara 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0