Måndag

Nu sitter jag här hemma & borde verkligen plugga men känner att det blir mest mys framför datorn, haha....
Brorsan hjälpte mig med matten när jag kom hem och kom väl igång lite smått med det nya kapitlet...
Imorse  försov jag mig med 20 minuter (trött som alltid), men det gjorde inget. Nu för tiden ställer jag alltid klockan tidigt för jag tycker det är skönt att ha gott om tid på morgonen! Till skillnad mot förr då jag alltid gick upp i sista sekund :b
Idag kom Joanna tillbaka till skolan! =D det gillar vi ju! Lilla neger var hon :* haha (hon har varit i Egypten i 2 veckor).
Fick reda på att jag fick jättebra resultat på mitt Local Test i engelska som vi hade förra veckan! Happy!

Okej nu ska jag ta tag i mitt plugg här. Matte borde jag verkligen räkna, ligger efter som fan... men det har börjat kännas så jävla lamt. Jag gillade matte förut, hallå? - kämpa sara! Någon får gärna ge mig en push. Helst åt rätt håll med.


Vill ha en hund! :( bring me?
/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0