Lördag

Vaknade kl 8 idag, öppnade fönstret för att det såg så härligt ut & somnade om. Vaknade kl 9 igen eftersom det blivit kallt.
Idag är det ännu en härlig dag med kyla och sol! Åh, vad jag älskar det! Önskar att jag kunde vara ute med baby hela dagen... självklart har jag massor med plugg som måste göras :( o han ska på fest ikväll. Rolig lördag för min del?

Nästa vecka ser ut såhär (sitter & kämpar med det nu):
  • Matte - Soluppgiftsinlämning på kapitel 1, sannolikhet
  • Matte - Soluppgiftsinlämning på kapitel 2, statistiska undersökningar
  • Matte - Räkna hemma som fan, kapitel 3. Ligger efter!
  • Svenska - Uppsats
  • Spanska - Läxa
  • Ryska - Läxa 2 STYCKEN!
  • Alternativ medicin - inlämningsarbete på Feng shui

Förresten. Idag är jag något torr i slemhinnorna. Innan jag skulle sova igår, tände jag en fin lila rökelse som jag trodde skulle lukta lika ljuvligt som vanilj-rökelserna.. men nejnej. Kunde knappt andas här inne. Har iaf vädrat ur rummet nu & haft på fläkten ett tag, men är fotfarande helkonstig i halsen.
Från och med nu används de bara som prydnad i mitt rum, eller i samband med öppet fönster  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0