Lördag hos Sara G

Vaknade upp i "mitt" rum vid 9-tiden hemma hos Sara, i världens goaste säng! Haha :D Så var vi ute med Russo, ååh han är så söt! Ska också köpa en sådan hund när jag flyttar hemifrån! -yorkshireterrier

Finaste Russo! Han fryser nog lite här.. Stackaren, blev tvingad att stå modell i kylan


Efter hundpromenaden tog jag mig en låång dusch, o sedan bar det iväg till ett ganska nytt köpcentrum - Familia, nära Väla. Där hittade jag ett par helt underbara skor!!! Dom är såå fina, jag blev kär direkt! Jag var bara tvungen att köpa dem, de blev mina för 499:- Jag kan säga att de är ännu snyggare på ;) & Sara köpte en grå tröja, både fin & mysig!
Innan hemfärd åt vi supergod bakadpotatis med kycklingröra & curry på Grafitti café!

my lovely shoes


Nu sitter jag här och beundrar allt fint jag köpt igår & idag, medan jag väntar på Sara som duschar. O ikväll är det inflyttningsfest så jag får väl gå & göra mig iordning snart. Känner mig dock lite sjuk :( Blev förkyld för ett par dagar sedan men nu fryser jag med... Får hoppas på att jag blir bättre.

Förresten, har ni märkt så jäävla kallt det blivit de senaste dagarna? :O det slog om typ direkt... så nu fryser jag så fort jag går utanför dörren, trots min tjocka dunjacka :( tur att jag köpt ny mössa! Den kommer nog användas flitigt i vinter!

Vi hörs imon, jag kommer hem inatt!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0