Learning serbian

Har nytt fått ett språkprogram av bebo som jag ville ha, från medianow :b så jag är expert på serbiska nu haha.. nästan iaf! Har suttit med det i eftermiddags o fatta mycket jag har lärt mig eller? =) nu kan jag alla färger, jag kan shoppa, jag kan olika livsmedel, nummer, kroppsdelar & lite sånt. Skitkul :P har kunnat en hel del av det där innan, men kan nu kan jag använda det bättre, typ som fraser o sånt. Så får jag träna o prata med P så det fastnar... hahah xd
Sidan har i princip alla språk som finns.. typ. Skulle vilja ha ännu fler, typ thailändska :D

SHOOOOOOOOOOOOHO!

Kommentarer
Postat av: Maria

Dom hade iinte bosniska, riktigt dåligt tycker jag ! hahahahahaha ;)

2008-11-08 @ 21:52:37
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0