Klättrade idag!

Japp :D & det var jättekul!
Sjuk var man igen idag. Ni måste tro jag är hypokondriker här men vafan... brukar verkligen inte vara sjuk så här mycket & jag vet inte heller vad det beror på. Nu har mamma i alla fall bestämt att ringa doktorn på måndag & förhoppningsvis får jag komma dit redan då! yeye... enough ´bout that
Åkte på klättringen ändå, älskar ju att klättra! Det var alltså i skolan på idrottslektionen.

Jag klättrar i lina & tittar ner... Har blivit jättehöjdrädd de senatse åren.
Jag som var så modig när jag var liten?...
var nära på att banga där när jag såg höjden men vafan,
inte ofta man får chansen att klättra :)


Nästan uppe! Anna klättrar jämte :) hon tyckte det var lika kul med klättring
som jag!


Jag klättrar på en lägre vägg där man inte behövde lina. Ber om ursäkt för
röven & hela kitet haha men den här väggen lutade en del så man lutades
liksom bakom när man klättrade här xD Var precis påväg att ta nytt språng.
Snacka om att jag kommer få träningsvärk imorgon...


imorgon ska jag till ullared :*
puss på den!
SARISSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0