Iskallt & alldeles underbart

Gud vilket härligt väder jag möttes av när jag gick ut imorse! Morgontrött var jag som vanligt men den härliga kylan gjorde mig pigg! En isig gata, med en värmande sol i ansiktet är bara så underbart! Sådan här vinter vill vi ha mer av! Glöm slasket, regnet & en grå, dimmig himmel.

Ett soligt & frostigt Rotorp fredagmorgon




Tyvärr ledde det fina vädret till till lite bus senare på dagen. Jag & Linn frestades av det fina vädret och tog en liiite för tidig buss in till stan! Men det var det faktiskt värt! Det var som Mimmi (vår mentor) sa, man får ju passa på när vädret är fint! O visst behöver man unna sig det ibland. Kanske dock lite mycket sometimes. Men nästa vecka då SKA jag vara på alla mina lektioner! Kommer känna mig så duktig :)
För visst är jag en duktig flicka? *blinkblink*


Kvällen tillbringades hemma hos baby. Ännu en underbar kväll med dig hjärtat <3
Längtar tills vår 2-årsdag!

Sleep tight ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

MIN BACKE! - Hallelujamoment! HAHA

2008-11-27 @ 22:10:03
URL: http://soofiiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0