Hemma från Skåne

Shooooohooo! Sara is back ;) hahah
Det har varit jättetrevligt hos Sara, synd bara att jag var där så lite... men det får bli mer nästa gång! Igår var det inflyttningsfest, med jättegod mat och en hel del folk o så. Jag & Sara tog massa flumbilder.. haha, de får ni se snart. På kvällen/natten blev vi så jävla trötta så vi la oss i "mitt rum" (gästrummet) & sov på överkastet en stund. Vi åkte hem vid typ kvart över två och var hemma vid tre. Jag hade redan tagit på mig pyamasen & tvättat sminket hos Sara så det var bara att sova direkt när jag kom hem! Vaknade vid halv tio & fick direkt feteångest över allt som inte gjorts som bara måste göras... Plugga matte as hell måste jag :/
Idag är hälsan ungefär som igår, förkyld & troligen lite feber, men inte så jag behöver vara sängliggandes i alla fall.

SKOOOOOLA IMON! VART TOG LOVET VÄGEN!? ÅNGEST

SAKNAR MIN ÄLSKLING!! <3 l
ove u boy
tjing, sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0