hej håkan

Eftersom jag nu fått veta att min lärare läser min blogg, tänkte jag göra en officiell hälsing :D
Först när han sa det, jag ba "ÖÖÖH WHAT?! SÄKERT LIKSOM!" Sedan visade han mitt bloggnamn så jag tror på dig håkan ;)  så nu sitter jag här och försöker skriva min allra bästa svenska för att håkan ska veta att jag är duktig, haha nedå jag skojar bara. På bloggen används kanske inte den bästa svenskan. xD

HÅKAN SKA OCKSÅ SKAFFA BLOGG! HAN LOVADE OSS DET! så glöm inte det nu håkis



VAR BARA SÅ TRÖTT I SKOLAN IDAG! men jag ville känna mig duktig & stannade kvar ändå, dessutom på min 3 timmar långa håla. Det är inte illa, det. Nathalie, Joanna & jag hade kul i sofforna borta vid skolsköterskan i några timmar i alla fall... haha.

ne, nu får det vara slutbabblat om ni ens orkat läsa ner hit.
nu gäller det att skriva färdigt mitt feng shui-arbete. =) inlämning imorgon!
Ha en trevlig kväll, hoppas allt är bra där ute? :)
Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fan va pinsamt om alla gravid drömmar :O så har han sett allt haha :P

2008-11-26 @ 17:39:28
Postat av: Pavle

hahaha fan va pinsamt om alla gravid drömmar :O så har han sett allt haha :P

2008-11-26 @ 17:39:55
Postat av: Håkan

Din lärare ljuger aldrig, nåja nästan i alla fall. Ps Ullared är alltid ett helv...

Stavningen bryr vi oss inte om du är bäst ändå

Din mentor

2008-12-02 @ 09:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0