Ge mig lila!

Hela hösten har jag dyrkat lila, som jag förut hatade. Nu älskar jag det, ge mig mer!! - & gärna den mörka, fast intensiva färgen, eller åt plommhållet.

                    

  • Sko från Asos (upp t.v.)
  • Strumpbyxor från Asos. Åh, vad jag vill ha lila på benen!
  • Vantar från Topshop
  • Halsband från KyssJohanna
  • Trosor från Topshop
  • Sockar från Topshop. Har likadana i gula som jag fick av älskling! Dom är bara så söta & jättemjuka.
  • Skärp från Asos
  • Kappa från Asos. Grymt fin med rosett där bak!
  • Armband från TopShop
  • Blus från Asos. Åh vad söt den är!
  • Ring från TopShop
  • Sko från TopShop
Oj, det blev typ bara TopShop & Asos, haha, men åh, de har så mycket fint!



SKOLA IMON! :'( tänkte bara ge er lite mer ångest...) Ska äta en clementin nu :* & ringa bebo
Sweet dreams
Love Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0