Duktiga tjejer!

Damn vad stolt jag är över mina små gympatjejer!! Fatta duktiga dom var idag eller?! Sofia kommer gapa när hon hör det här. Alla körde höjdkullerbytta & typ hälten körde uppbyggd frivolt  AAAAAAND- NÄSTAN ALLA LANDADE PÅ FÖTTERNA! Högt körde de dessutom! Dvs. - ett stort framsteg för tjejerna! Är jätteglad & stolt över dem! wihooo. Kul för oss tränare också när man ser att de lär sig :) längtar tills nästa tisdag! Då blir det fan hårdträning!

Nu sitter jag & väntar på att Sofia ska ringa! Hon ska få höra nyheten =) vi har massor att prata om, hihi. Saknar ju henne, där borta i Paris :( Fattar ni, PARIS LIKSOM?!  hmmm, ring nu gummhaan?

Kommentarer
Postat av: Sofia

heeeej,gumman jag somnade (!) faktiskt bort igår så glömde helt av att ringa och idag MÅSTE jag plugga till franskaprov men ja ringer dig hem imorgonkväll? FYFAN vad duktigt av tjejerna, uppbyggd frivolt - WOOW! Keep up the good work Sarah! Fan va stolt jag blev när jag läste, go girl! <3

2008-11-12 @ 18:30:26
URL: http://soofiiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0