Dröm - Pavle sjuk & Nathalie sur

Jag, min mamma & mr. P var hemma hos mig (något som såg ut som hemma hos min mormor&morfar ungefär). Hahah om ni undrar varför jag skriver P så brukar vi i min familj ha lite konstiga smeknamn, ni som vet fattar :b klart pavle också fått sig ett alldeles "speciellt" smeknamn!!
SKITSAMMA! - nu till sak
Ah så var vi iaf där hemma & så börja P känna sig sjuk :( så han skulle tvätta händerna. - med diskmedel som tvål. Jag och mamma titta på varandra, vi ba vafan gör han?! Man kan inte tvätta händerna med diskmedel, det är inte alls bra. Då blir det ännu värre - han börjar tvätta ansiktet med diskmedlet också OCH vet ni? TRASAN typ råkar komma emellan händerna och ansiketet, hahahah och han gör inte något åt det heller så han tvättar alltså ansiktet med diskmedel och en disktrasa. Det roliga är att i drömmen garva jga inte ens!!! Tyckte bara han va lite småskum.
Baby var så dålig att han fick gå hem. Efter ett tag skulle jag komma hem till honom istället, och påvägen mot bussen, går jag vid något som ser ut som Nissan och tittar på historiska kartor & jag stöter även på Nathalie. Jag hälsa glatt och grejer o hon ba titta på mig med sån dissmin ni vet. Så gick hon med jättemånga nya kompisar och var jättepopulär och hade helt övergivit alla andra (inklusive mig). Hon visade sånt uttryck typ ni vet "jag har inte tid med dig, måste gå.." SÅ jag gick snällt därifrån :( vilken tönt va :D haha

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahahahah, garvar sönder!!! Så kuul! Skulle dock aldrig få för mig att göra nåt sånt, är inte så hemsk! Naaaw stackars dig, dum jag va =(

2008-11-06 @ 14:19:07
URL: http://nathalieorellana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0