Dröm - Fest i stallet

Mamma körde mig till stallet där jag red förut, Stall Österby, eftersom jag skulle börja rida igen. Det såg dock inte ut som det stallet, men i min dröm var det ändå samma. Hon körde upp för en fet stentrappa o där hoppade jag av o gick ner :S sen skulle hon köra ner för trappan igen.. helskumt. Alla fick flytta på sig.
Sedan gick jag in i ett annat rum & möttes av nästan alla som gick i min förra grupp. Vet att Lill-Sara var där iaf.  Alla hade festkläder på sig & jättemycket smink. Det skulle tydligen vara fetefest i stallet.  Själv kom man dit i boots indränkta i lera, chaps, ridbyxor fulla med hästhår, en dum ridhjälm... behöver jag säga mer?



Visst saknar jag pollarna :( hoppas jag hittar en passande sköthäst! ♥
Letar fortfarande



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0