Dålig tajming?

Idag gick jag & Joanna fram till "koll på cashen"-ståndet i skolan för att jag tänkte vinna en biobiljett genom att svara på frågor :) dock så kan jag få biobiljetter gratis om jag vill (min mammas sambos pappa jobbar på bion) men haha.. man fick en bläckpenna om man svarade på frågorna & jag har ingen i skåpet o orkar aldrig ta med någon, så körde på det.
Samtidigt kommer någon från Hallandsposten fram & ställer frågor till mig angående min budget... Mitt när hon intervjuar mig, jag ba NEJ NI TAR VÄL INTE KORT?! NEEJ INTE I FÄRG VÄL?! hahaha... hade nämligen en av mina slappedagar (som vi kanske börjat ha lite alltför ofta nuförtiden). Ni vet när man gärna hade fräschat upp sig lite genom att byta kläder & bättrat på sminket. Hade endast LITE mascara... så jag såg väl ut som en rödahund där i kameran :) min hud blir ibland lite rödflammig när det är kallt ute =/ skumt? Aja, det återstår att se imorgon i tidningen hur det blev. Hoppas inte alltför många ser mitt read face. Kanske lite svårt nu när jag gått ut med det offentligt här men men thats life...

Förresten så tog vi även blodprov jag o joanna... har ju vart så mycket småsjuk + att jag trodde jag hade blodbrist, så joanna tvingade in mig hos skolsystern för att kolla upp det hela. Det var faktiskt bra av henne, för nu vet jag att jag iaf inte har någon blodbrist! Jonna fick hålla mig i handen så var det mindre läskigt :$ haha. Men jag hade asbra blodvärde på 140! Även Joanna hade jättebra :) Dock så blev man ju svimfärdig & fick ligga på soffan och vila. Jag HATAR alla former av blodprov. Sprutor är jag däremot inte rädd för. Det är själva blodet jag blir svimfärdig av. Känslan liksom att de suger ut blod ur kroppen... Uschusch!

Längtar tills kisen kommer hem  :*
Ha en trevlig kväll & puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0