:D

Har idag varit borta mellan kl 10 - 20.30, som varje tisdag.  Km hem från träningen med småtjejerna för en stund sedan! Det är faktiskt nästan alltid kul att träna dem, det bästa är när man ser vilka framsteg de gör & hur de utvecklas när man tränar dem. Tränarens credit liksom. Fian är ju saknad där i alla fall! KOM TILLBAKA?! =/
Hade alternativ medicin sista lektionen i skolan idag, det kom dit en föreläsare som hade skrattyoga med oss. Jag & Linnsan hade ju rätt kul, men det kändes seriöst löjligt att skratta som en gubbe, leka elefant och hoppa runt som en apa. Det fick mig att se lite positivare på tillvaron, vilket jag alltid försöker göra :)

Nu borde jag skriva klart min svenskuppsats... ORKAR INTE! Det får fan va tills imorgon =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0