Breathing your love

Ja, den har vi lyssnat på en del den senaste tiden. Har en tendens att liksom fastna för vissa låtar & lyssna på dem alldeles för mycket, trots att jag börjar trötta :S NEJ - jag är inget darin-freak! ;b men låten är bra

Darin ft. Kat de Luna - Breathing your love




Åt pizza ikväll här hemma, mormor & morfar bjöd! :))) dom är så söta!
Så har man lite hemlisar för bebo nu :* ni som är nyfikna kan kolla in min bilddagbok antagligen under morgondagen, för då kommer det avslöjas :b tala inte om det för honom bara! haha...
Nu ska jag ta & kolla på Juno! Det var längesen, hon är så jävla skön i den filmen! xd

MISSSSSSSSSSS MY BABY!!!
sweet dreams everyone

Kommentarer
Postat av: Pavle

PAlla darin HAhahah

2008-11-21 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0